Голентовська Ольга Святославівна – завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук
E-mail: holentovska@gmail.com
Освіта:
– 2018-2021 рр. – Український Інститут когнітивно-поведінкової терапії;
– 2014-2017 рр. – аспірантура при Інституті соціальної та політичної психології НАПН України;
– 2011-2012 рр. – Український Інститут Позитивної крос-культурної психотерапії та менеджменту;
– 2008-2009 рр. – магістратура при Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Кваліфікація психолога, викладача психології у вищих навчальних закладах;
– 2005 р. – тренінг-курс з Програми «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя в рамках проекту «Створення безпечного середовища для молоді України».
Досвід роботи:
– 2006-2007 рр. – менеджер по зв’язкам з клієнтами консалтингової компанії «Системні дослідження»;
– 2008-2009 рр. – активна практика у розробці та впровадженні систем мотивації персоналу в органах державної податкової служби (державна податкова інспекція у м. Житомирі);
– 2009-2010 рр. – методист заочної форми навчання соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка;
– 2010-2015 рр. – викладач кафедри соціальної та практичної психології соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка;
– листопад-грудень 2015 р. – волонтер ГО «Всеукраїнська психодіагностична асоціація» (координатор роботи психологів у відборі кандидатів до патрульної поліції у місті Житомирі);
– з 2020 року – викладач кафедри психології КЗ “Житомирський ОІППО” ЖОР (за сумісництвом).
Наукова діяльність:
– захищено кандидатську дисертацію за темою «Ціннісно-рольова регуляція особистісної успішності у командній діяльності» та присвоєно науковий ступінь кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія, психологія соціальної роботи;
– автор більше 35 наукових публікацій, проблематика яких сфокусована на психологічних аспектах планування кар’єри, мотивації професійної діяльності, особистісній успішності, командотворенні, освіті для дітей з особливими потребами;
– співавтор двох видань методичного змісту для студентів психологічних спеціальностей – «Психологія організацій» та «Основи психосемантики»;
– двічі переможець Всеукраїнського конкурсу наукових робіт за напрямом «Психологія» (I місце) та «Державне управління» (III місце);
– науковий керівник переможця Всеукраїнського конкурсу наукових робіт за напрямом «Психологія» (I місце);
– фіналіст IV Всеукраїнського молодіжного конкурсу «Новітній інтелект України».
Тренерська та проєктна діяльність:
– сертифікований тренер навчальної програми “Користування психодіагностичними методиками PEP-3, CASD, Cоnners-3, Leiter-3, WISC-4” для педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів;
– сертифікований користувач по роботі з методиками PEP-3, CASD, Cоnners-3, Leiter-3, WISC-4;
– учасник проєкту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”;
– учасник навчальної програми “Турбота про психічне здоров‘ я дітей та молоді” (український інститут когнітивно-поведінкової терапії);
– студент навчальної програми за напрямом “Інтерперсональна психотерапія”;
– учасник програми підготовки супервізорів для проведення супервізії педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти відповідно до концепції “Нова українська школа”;
– учасник програми міжнародного благодійного фонду “Lumos” з вивчення досвіду Молдови в організації рівного доступу дітей з ООП до освітніх послуг;
– психотерапевт-інтерн Інституту когнітивно-поведінкової терапії;
– консультант базового рівня за напрямком «Позитивна психотерапія»;
– тренер програми «Сприяння просвітницькій роботі «Рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя в рамках проекту «Створення безпечного середовища для молоді України».